בראוניז טירמיסו
- 20 במאי
- זמן קריאה 1 דקות
עוגת בראוניז עם שכבת טירמיסו מעל
עוגה מפנקת ועשירה ומושלמת לחג השבועות

מצרכים
מתאים לתבנית 24*24 ס״מ

לבראוניז:
200 גרם חמאה
200 גרם שוקולד מריר
3 ביצים L
200 גרם סוכר (כוס מדידה)
כפית תמצית וניל
קורט מלח
70 גרם קמח (חצי כוס מדידה)
כפית אבקת אפייה
כפית קפה נמס
לבישקוטי:
בישקוטי (צריך קצת פחות מאריזה)
קערת קפה נמס/ אספרסו
לקרם:
250 מ״ל שמנת מתוקה (קרה מהמקרר)
4 כפות אבקת סוכר
2 כפות אינסטנט פודינג וניל
כפית תמצית/ מחית וניל
250 גרם גבינת מסקרפונה
להגשה:
קקאו להגשה
גנאש שוקולד - אופציונאלי:
150 גרם שוקולד חלב
125 מ״ל שמנת מתוקה
שכבת הבישקוטי לא נדבקת לטירמיסו,
ניתן להכין גנאש ולמרוח מעל הבראוניז,
ועליו להניח את הבישקוטי,
אם רוצים פשוט ממיסים יחד שוקולד ושמנת ומערבבים.
להמרת מידות לנפח/משקל לחצו כאן.
אופן ההכנה
מחממים תנור על 175° טורבו.
משמנים קלות את תבנית האפייה, ומרפדים בנייר אפייה.
ממיסים חמאה עם שוקולד.

מוסיפים ביצים, סוכר, תמצית וניל ומלח, ומערבבים.

מוסיפים קמח, אבקת אפייה וקפה ומערבבים לאיחוד.

יוצקים לתבנית ומכניסים לאפייה לחצי שעה.

מוציאים לשיש ומצננים לטמפ׳ החדר,
ואז מכניסים למקרר להתייצבות לשעתיים (אפשר גם במקפיא כדי לזרז).
אם רוצים להוסיף שכבת גנאש שוקולד - אז עכשיו.
ממיסים שוקולד עם שמנת מתוקה ויוצקים על הבראוניז.
טובלים בישקוטי בקפה, ומסדרים בתבנית.

מקציפים במיקסר שמנת מתוקה, תמצית וניל, אבקת סוכר ואינסטנט פודינג וניל, עד לקבלת קצפת רכה.

מוסיפים מסקרפונה ומקציפים במהירות נמוכה עד לקבלת קרם (לא להקציף מעבר).

מורחים בתבנית, ומכניסים למקרר ל-4 שעות להתייצבות.

בסמוך להגשה מפזרים קקאו,
ובתאבון!

לנוחיותכם, מצורף סרטון של אופן ההכנה:
תודה שצפיתם, וקראתם את המתכון!
מקווה שאהבתם! ואם הכנתם,
שתפו אותי איך יצא (:
מצאתם טעות? ספרו לנו ונתקן!

תגובות